joi, 5 ianuarie 2012

CSU Neptun îşi întăreşte poarta cu ucraineanca Yana Sitenko

CSU Neptun continuă campania de achiziţii din această pauză competiţională, în încercarea de a întări lotul antrenat de Florentin Pera, în perspectiva luptei aprige pentru menţinerea pe prima scenă a handbalului feminin românesc ce se va da în cele 18 etape rămase din actuala ediţie a Ligii Naţionale. După ce şi-a asigurat semnătura Renatei Ghionea (ex-HC Oţelul Galaţi), clubul constănţean a ajuns la o înţelegere şi cu ucraineanca Yana Sitenko. În vârstă de 22 de ani, Sitenko evoluează pe postul de portar şi vine de la aceiaşi echipă la care a evoluat şi compatrioata sa Alla Sheiko, HC Dnepryanka Kherson. "Am testat-o pe Yana timp de două săptămâni, atât la turneul de la Brăila, cât şi la cel de la Vâlcea. Considerăm că este o jucătoare de mare perspectivă, cu potenţial, are un caracter frumos şi poate ajuta echipa", a declarat, pentru saitul clubului, antrenorul Florentin Pera. Sitenko a semnat un contract valabil până la finele actualului sezon, clubul universitar având prima opţiune pentru prelungirea contractului. "Mă bucur că am făcut acest pas important în cariera mea, campionatul României fiind unul foarte puternic. Sper să confirm încrederea acordată, iar evoluţiile mele din poarta Neptunului să mă ajute să-mi împlinesc visul de a fi convocată la echipa naţională", a declarat, la rândul său, Sitenko. După retragerea temporară a Ralucăi Avram (aflată în concediu pre-natal), CSU Neptun mai avea doar două jucătoare pe postul de portar: Diana Petrescu (22 ani) şi Monica Rusu (dublă legitimare CSŞ 1, 17 ani). "Concurenţa pe post este benefică pentru orice jucător, iar din această concurenţă sper să aibă de câştigat echipa", a punctat Pera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu